ZAPYTANIE OFERTOWE NFOŚIGW/2/2025 na modernizację instalacji elektrycznej i oświetlenia w ramach zadania WYMIANA OŚWIETLENIA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOŚCIOŁA ORAZ DOMU KATECHETYCZNEGO PARAFII PW. MAKSYMILIANA KOLBEGO W GDAŃSKU
Dokumenty:
Formularz ofertowy
Wyciąg z dokumentacji
Umowa
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zapytanie ofertowe
Zadanie dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej w Warszawie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr NFOŚIGW/1/2025
FORMULARZ OFERTOWY
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr NFOŚIGW/1/2025, składam niniejszą ofertę na pełnienie
funkcji Wykonawcy dla zadania polegającego na ociepleniu elewacji w ramach projektu „WYMIANA OŚWIETLENIA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOŚCIOŁA ORAZ DOMU
KATECHETYCZNEGO PARAFII PW. MAKSYMILIANA KOLBEGO W GDAŃSKU”.
I. Zamawiający:
Parafia pw. Św. Maksymiliana Kolbe w Gdańsku- Suchaninie, ul. Otwarta 1, 80-169 Gdańsk,]
II. Wykonawca
Nazwa: ………………………………………………………………………..………………….....
Adres: ………………………………………….……………………………..…………………......
NIP: …………………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko do kontaktów: ……………………………………………………………..………
Telefon i e-mail: ……………………………………………………………………..……………...
III. Warunki oferty:
Wartość oferty (cena brutto): ..……………………………..……………………………………….
Słownie: ………………………………….…………………………………………….…………...
IV. Oświadczenia Wykonawcy
Niniejszym oświadczam/y, że:
1) Zapoznałem(liśmy) się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz
akceptuję warunki realizacji zamówienia.
2) Jestem uprawniony do wykonywania działalności i czynności w zakresie, w jakim przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3) Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie całości przedmiotu
zamówienia, we wskazanych terminach.
4) W cenie wskazanej w niniejszej ofercie wliczone są wszystkie niezbędne składniki do realizacji
zamówienia.
Zadanie dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki wodnej w Warszawie
5) Akceptuję(emy) bez zastrzeżeń projekt umowy załączony do zapytania ofertowego oraz
zobowiązujemy się wykonać wszelkie obowiązki Wykonawcy w nim wskazane.
6) W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia z Zamawiającym umowy, na
warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
__________________________ ____________________________
(miejscowość, data) Podpis(y) osoby(osób) upoważnionej(ych) do
podpisania niniejszej oferty w imieniu
Wykonawcy(ów)
1
Zamawiający: PARAFIA RZ. KATOLICKA p.w. ŚW. MAKSYMILIANA KOLBE W GDAŃSKU
SUCHANINIE, Adres: 80-169 Gdańsk-Suchanino, ul. Otwarta 1
ZAPYTANIE OFERTOWE NFOŚIGW/2/2025
Na Modernizację instalacji elektrycznej i oświetlenia w ramach zadania:
" WYMIANA OŚWIETLENIA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU
KOŚCIOŁA ORAZ DOMU KATECHETYCZNEGO PARAFII PW.
MAKSYMILIANA KOLBEGO W GDAŃSKU "
Gdańsk, dnia 04.06.2025 r.
2
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej i oświetlenia w związku z
realizacją inwestycji pn. „WYMIANA OŚWIETLENIA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU
KOŚCIOŁA ORAZ DOMU KATECHETYCZNEGO PARAFII PW. MAKSYMILIANA
KOLBEGO W GDAŃSKU” w celu poprawienia efektywności energetycznej budynku, w zakresie niniejszego zamówienia należy przeprowadzić prace modernizacyjne na bazie Projektu, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego nr 2, Zakres prac:
• wykonanie prac zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez
Zamawiającego i zawartymi w Projekcie,
• montaż 2 instalacji fotowoltaicznych
• modernizacja zasilania
• wymiana oświetlenia na energooszczędne
• uzyskanie wymaganych efektów energetycznych (w rozumieniu osiągnięcie
wymaganych parametrów technologicznych i technicznych) zgodnie z PROJEKTEM,
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej,
• Zapewnienie kierownika budowy oraz uzupełnienie dziennika budowy,
Przed złożeniem oferty, Wykonawca obowiązkowo musi przeprowadzić wizję lokalną miejsca
objętego niniejszym zamówieniem, Wizję lokalną ustala się na: 16.06.2024 r. na godzinę 12.00
Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę na zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający zastrzega prawo do odwołania niniejszego zapytania bez podania przyczyny.
Kontakt:
Osoba odpowiedzialna: ks. Piotr Toczek
Mail: kolbe@diecezja.gda.pl.
Tel: (58) 302 09 84
Adres inwestycji: 80-169 Gdańsk-Suchanino, ul. Otwarta 1
Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
• do 31.12.2025 r.
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Otwarta 1 w Gdańsku do dnia 27.06.2025
r., do godziny 10.00
Wykaz załączników
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Wyciąg z dokumentacji
3
Załącznik nr 3 – Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Oświadczenie
UMOWA O wykonanie robót budowlanych - modernizacja instalacji elektrycznej i oświetlenia
Zawarta w dniu .................... w .................... pomiędzy:
Parafia pw. Św. Maksymiliana Kolbe w Gdańsku- Suchaninie, ul. Otwarta 1, 80-169
Gdańsk, reprezentowanym przez: ks. Piotr Toczek,
zwanym w dalszej części umowy Inwestorem,
a
….,
o treści następującej:
§ 1
Przedmiot umowy
Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie robót budowlanych dt. modernizacji instalacji
elektrycznej i oświetlenia kościoła pw. Św. Maksymiliana Kolbe i budynku ośrodka
parafialnego w Gdańsku Suchaninie, zwanego dalej inwestycją.
Szczegółowy Zakres Przedsięwzięcia opisany został w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
§ 2
Oświadczenia Wykonawcy
Wykonawca oświadcza, że:
1) zrealizuje Przedsięwzięcie własnymi siłami oraz z udziałem podwykonawców;
2) zapewni udział osób legitymujących się odpowiednimi uprawnieniami w celu
wykonania Przedsięwzięcia;
3) podejmie wszelkie działania zmierzające do wykonania Przedsięwzięcia, z
uwzględnieniem projektu budowlanego, wymagań Inwestora, obowiązujących
przepisów, zasad wiedzy technicznej oraz norm technicznych projektowania.
§ 3
Obowiązki Wykonawcy
1) Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania inwestycji, obejmującej prace
przygotowawcze oraz roboty budowlane.
2) Wykonawca w związku z przystąpieniem do wykonawstwa robót obowiązany jest w
szczególności przygotować teren budowy i dostarczyć na ten teren maszyny i urządzenia,
jak również zabezpieczyć plac budowy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji wykonywanych robót, w
tym wymaganych umową o dofinansowanie projektu tj. dokumentacją fotograficzną
zgodnie z umową o dofinansowanie punkt I.2 umowy o dofinansowanie.
§ 4
Obowiązki Inwestora
Inwestor zobowiązuje się do:
1) przekazania terenu budowy w terminie .................... dni od dnia podpisania niniejszej
umowy;
3) terminowej zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia na zasadach określonych w § 9 niniejszej
umowy;
4) odbioru obiektu budowlanego na zasadach określonych w § 8 niniejszej umowy.
§ 5
Dodatkowe uprawnienia Inwestora
Inwestor uprawniony jest do kontroli wykonywania niniejszej umowy przez Wykonawcę.
§ 6
Podwykonawcy
1) Szczegółowy zakres prac wykonywanych przez oznaczonych Podwykonawców został
określony w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, z tym zastrzeżeniem, że w trakcie
realizacji Przedsięwzięcia Wykonawca może posługiwać się kolejnymi Podwykonawcami,
pod warunkiem uprzedniego – tj. przed przystąpieniem wykonywania robót - zgłoszenia
ich Inwestorowi ze wskazaniem szczegółowego zakresu prac przez nich wykonywanych
i uzyskaniu pisemnej akceptacji Inwestora bądź jego milczącej – 30 dniowej zgody.
2) Inwestor odpowiada solidarnie z Wykonawcą za zapłatę wynagrodzenia należnego
Podwykonawcy z tytułu wykonanych przez niego prac.
3) Za działania lub zaniechania podwykonawców Wykonawca ponosi wobec Inwestora
pełną odpowiedzialność jak za własne działania lub zaniechania.
§ 7
Termin realizacji
1) Wykonawca przystąpi do wykonania niniejszej umowy w terminie .................... dni od
dnia protokolarnego przekazania terenu budowy i przedstawi Inwestorowi wykonanie
Przedsięwzięcia będącego przedmiotem niniejszej umowy do odbioru końcowego w
terminie do …… r.
2) Roboty budowlane będą wykonywane przez Wykonawcę zgodnie ze szczegółowym
harmonogramem prac stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej umowy.
3) Termin zakończenia inwestycji ulega zmianie w przypadku:
a) konieczności uzgadniania warunków realizacji Przedsięwzięcia z organami
administracji publicznej - w szczególności z właściwym konserwatorem zabytków -
oraz wskutek powyższego konieczności wykonania nieprzewidzianych prac
dodatkowych lub zamiennych;
b) wystąpienia innych nieprzewidzianych prac, których nie dało się przewidzieć a
mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja
powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej, Inwestor
dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, o okres niezbędny do realizacji w/w
prac;
c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych potwierdzonych przez
kierownika budowy stosownym wpisem w dzienniku budowy;
d) przerwy w dostawie na plac budowy energii, wody;
e) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. W rozumieniu niniejszego zapytania ofertowego
„siła wyższa” jest to zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie
niezależnych od Inwestora lub Wykonawcy realizatora Przedsięwzięcia, które
uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy,
których Inwestor lub Wykonawca i realizator Przedsięwzięcia nie mogli przewidzieć i
którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez
działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków
zobowiązaniowych;
f) wynikających ze zmian w umowie o dofinansowanie projektu i / lub decyzji jednostki
będącej stroną umowy o dofinansowanie Projektu (Bank Gospodarstwa Krajowego).?
4) Termin zakończenia inwestycji w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w
ustępie powyżej, przesuwa się odpowiednio o czas trwania danej przeszkody w realizacji
Przedsięwzięcia. Na okres działania danej przeszkody obowiązki Strony Umowy ulegają
zawieszeniu w zakresie uniemożliwionym przez działanie przeszkody. Strona powołująca
się na daną przeszkodę jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia
drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego zdarzenia. Obie Strony
będą zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie Umowy w takim zakresie, w
jakim nastąpiło to na skutek wystąpienia jednej z przeszkód o których mowa powyżej w
realizacji Przedsięwzięcia.
§ 8
Odbiór
1) Wykonawca zawiadamia Inwestora o zakończeniu prac przewidzianych niniejszą umową
i gotowości do odbioru końcowego.
2) W terminie zgłoszenia odbioru końcowego Wykonawca przekaże Inwestorowi pełną
dokumentację związaną z realizacją Przedsięwzięcia.
3) Inwestor zobowiązany jest przystąpić do odbioru końcowego, który nastąpi w terminie do
3 dni od dnia zawiadomienia Inwestora o zakończeniu realizacji przedmiotu umowy i
gotowości do jego odbioru.
4) Przystąpienie do odbioru zostanie potwierdzone protokołem odbioru sporządzonym
przez przedstawiciela Inwestora w obecności przedstawiciela Wykonawcy i kierownika
budowy. Protokół będzie zawierał ustalenia dokonane w toku odbioru.
5) Inwestor w następstwie przystąpienia do odbioru końcowego lub częściowego może:
a) dokonać odbioru;
b) odmówić dokonania odbioru.
6) W przypadku odmowy odbioru prac przez Inwestora z powodu stwierdzenia
jakichkolwiek wad zostanie określony w protokole termin ponownego przystąpienia
Inwestora do odbioru, przy czym ich usunięcie przez Wykonawcę we wskazanym w
protokole terminie poczytuje się jako wykonanie robót w dacie pierwotnego
zawiadomienia o zakończeniu prac.
7) Strony mogą dokonywać miesięcznych odbiorów częściowych robót zgodnie z
procentowym stanem zaawansowania prac.
8) Do odbiorów częściowych stosuje się odpowiednio zapisy umowne dotyczące odbioru
końcowego.
§ 9
Wynagrodzenie
1) Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości
.................... (słownie: ....................) + należny podatek VAT, według obowiązującej stawki.
2) Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie wystawionych przez Wykonawcę
częściowych, miesięcznych faktur VAT, zgodnie z procentowym stanem zaawansowania
prac oraz fakturą końcową, uwzględniającą dotychczasowe wpłaty, wystawioną po
zakończeniu i odbiorze końcowym na zasadach i warunkach określonych w § 8 niniejszej
Umowy.
3) Wszystkie części wynagrodzenia będą płatne w terminie 14 dni od dnia doręczenia
Inwestorowi faktury VAT na daną część wynagrodzenia. Płatność wynagrodzenia będzie
następować przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.
§ 10
Ochrona danych osobowych
1) Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej RODO) Inwestor informuje, iż stanie się administratorem danych
osobowych w odniesieniu do osób ze strony Generalnego realizatora Przedsięwzięcia zaś
Generalny realizator Przedsięwzięcia informuje, iż staje się administratorem danych
osobowych w odniesieniu do osób ze strony Inwestora.
2) Dane osobowe osób będących Stronami lub reprezentantami Stron umowy są
przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, a w przypadku osób wyznaczonych
do kontaktów roboczych oraz odpowiedzialnych za koordynację i realizację niniejszej
umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu związanym z zawarciem oraz
realizacją niniejszej umowy.
3) Dane osobowe będą przechowywane przez Strony w trakcie okresu realizacji niniejszej
umowy oraz w okresie niezbędnym na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami z tytułu realizacji niniejszej umowy.
4) Osoby wyznaczone do kontaktów roboczych oraz odpowiedzialne za koordynację i
realizację niniejszej, a także osoby będące Stroną lub reprezentantami Stron niniejszej
umowy posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia
sprzeciwu. Mają one również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących
narusza przepisy RODO.
5) Strony nie będą przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na
podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej
na piśmie podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Stron.
6) Strony zobowiązują się przekazać osobom, których dane w ramach Umowy są
udostępniane informacje dotyczące przetwarzania danych.
§ 11 Postanowienia końcowe
1) W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy prawa
powszechnie obowiązującego.
2) Integralną część umowy stanowią załączniki wymienione w jej treści.
3) Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron
wyrażoną w formie pisemnej.
4) Sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikłym z niniejszej umowy jest Sąd
właściwy ze względu na miejsce wykonania umowy. Strony zobowiązane są
przedsięwziąć niezbędne kroki i podjąć konieczne współdziałanie w celu rozwiązania
ewentualnych kwestii spornych wynikających z umowy o generalną realizację inwestycji
budowlanej przed skierowaniem sporu na drogę sądową.
5) Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze
stron.
Załączniki do umowy:
1. Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis Przedsięwzięcia
2. Załącznik nr 2 – Szczegółowy harmonogram prac realizacji Przedsięwzięcia
...................................................... …...................................................
Inwestor Generalny Wykonawca
Zadanie dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i
Gospodarki wodnej w Warszawie
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego nr NFOŚIGW/2/2025
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wskazanych
w złożonych przeze mnie dokumentach związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia polegającego na modernizacji instalacji elektrycznej i oświetlenia w ramach projektu
„WYMIANA OŚWIETLENIA I TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU KOŚCIOŁA ORAZ DOMU
KATECHETYCZNEGO PARAFII PW. MAKSYMILIANA KOLBEGO W GDAŃSKU”.
Jestem świadomy/-a, że w dowolnym momencie zgoda może być przeze mnie wycofana, nie wpływa
to jednak na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
………………………….…….… …………………………………………….
(miejscowość, data) (podpis Wykonawcy)